هر چی باشه از خودزنی و زنجیر و سینه زدن که بهتره خیلی هم قشنگه
خنگولا ماشين ريو هست
عذاداری اگه از صمیم قلب باشه درسته خداوند نگفته چه مدلی باشه؟
این بچه پولدارا همه چی شون با کلاسه حتی عذاداریشون