نزاريد اينارو بعدشم همين يکي غيرت بسه هميني که .......ندارن
نا امید شدم از مرد بودنم
نااميد از زندگي واز همه حتي از
خیلی قشنگ بود. حتما ازش استفاده می کنم. ممنون