بی بدیل  - Bibadil
01 آبان 1403   22 اکتبر 2024
نام کاربر:
کاربر مهمان



به جامعه مجازی بی بدیل بپیوندید... ورود ثبت نام
تهیه كننده سریال صبح خمار:

حاشیه همیشه هست

حاشیه همیشه هست به گزارش بی بدیل دات کام، تهیه کننده «بامداد خمار» به کارگردانی نرگس آبیار که اینروزها در شهر قزوین درحال تصویربرداری است، از روند ساخت این سریال و حواشی انصراف نویسنده گفت.


حسن مصطفوی ـ تهیه کننده سریال «بامداد خمار» ـ در گفت و گویی با ایسنا، ضمن اشاره به حواشی اخیر این سریال در خصوص انصراف محمد داودی، سرپرست نویسندگان از پروژه تصریح کرد: حاشیه همیشه بوده و در پروژه ها هست، نه تنها در حوزه هنر بلکه در همه حوزه ها وجود دارد و این امری طبیعی است. اما در ارتباط با پروژه «بامداد خمار»، کار، خیلی خوب پیش می رود و روال عادی خویش را طی می کند. مبحث انصراف نویسنده هم پیچیده نبود و یک دلخوری بود که حل خواهد شد.
این تهیه کننده افزود: به جهت اینکه قصه تبدیل به سریال شود و در عین حال برای مخاطب هم جذاب باشد، هم آقای داودی و هم خانم آبیار تلاش کردند قصه به نحو مناسبی پیش برود چون هدف همه ما مخاطب است و پس از اینکه سریال پخش شود همه ی این اختلافات و درگیری ها حل می شود.
مصطفوی در رابطه با روند تولید این سریال هم اظهار داشت: این سریال در قزوین تصویربرداری می شود و لوکیشن در قزوین است و با عنایت به این که کار تاریخی است از اماکن تاریخی قزوین استفاده می نماییم. با عنایت به این که تصویربرداری این سریال تازه شروع شده، زمان دقیق انتشار آن مشخص نمی باشد. لیست بازیگران همان چیزی است که اعلام شده و آقای حمید صفت هم از بازیگرانی است که به این مجموعه اضافه شده است.
تهیه کننده «بامداد خمار» در رابطه با ی خروجی قصه این سریال و تفاوت آن با رمان «بامداد خمار» بیان نمود: قصه به نویسندگی آقای داودی، همان چیزی است که در رمان «بامداد خمار» وجود دارد و حالا هم خانم آبیار جرح و تعدیل می کنند؛ با این همه کلیت قصه همان است ولی به هر حال برای جذابیت کار، مواردی کم و زیاد و اضافه شده است؛ به جهت اینکه قصه تبدیل به سریال شود و در عین حال برای مخاطب هم جذاب باشد.
تهیه کننده «بامداد خمار» در رابطه با فعالیت در مدیوم نمایش خانگی و تفاوت آن با سینما اظهار داشت: با عنایت به این که فضای نمایش خانگی سریع تر به سود می رسد و ضرر در آن کمتر است بنابراین دوستان وارد شبکه نمایش خانگی شدند. زمانیکه من «شهرزاد»، «هیولا»، «گلشیفته» و «هشتک خاله سوسکه» را در شبکه نمایش خانگی کار کردم همه بازگشت سرمایه داشت اما «برف آخر» را سه سال پیش کار کردم؛ هنوز هم با وجود این که این همه جایزه گرفت اکران نشده است؛ ازاین رو برای سرمایه گذاران و تهیه کنندگان، ایده ال اینست که به سمت نمایش خانگی برود.
به گزارش بی بدیل دات کام به نقل از ایسنا، «بامداد خمار» نوشته فتانه حاج سیدجوادی از رمان های عامه پسند دهه ۷۰ بود که بخصوص در بین نوجوانان خوانندگان زیادی داشت.
بهمن ماه گذشته بود که صفحه رسمی سریال «بامداد خمار» از شروع ساخت به کارگردانی نرگس آبیار، تهیه کنندگی حسن مصطفوی و بازی ترلان پروانه و سینا مهراد اطلاع داد.
نرگس آبیار سریال «سووشون» را هم پس از یک سال تصویربرداری آماده پخش دارد که در واقع نخستین فعالیت او در حوزه سریال سازی است و هر دو سریال او که خودش هم داستان نویس است، اقتباسی از رمان هایی هستند که توسط نویسندگان زن نوشته شده اند. «سووشون» بر مبنای رمان سیمین دانشور و «بامداد خمار» بر مبنای رمان معروف فتانه حاج سیدجوادی است.
محمد داودی، نویسنده سینما و مدرس فیلمنامه نویسی که تجربه نویسندگی فیلمهای مختلفی همچون «قصر شیرین»، «بی همه چیز»، «نگهبان شب» و... را در کارنامه دارد، بعنوان سرپرست نویسندگان این مجموعه معرفی شده بود اما به علت مجموعه ای از اتفاقات رخ داده، انصراف خویش را از حضور در این پروژه اعلام نمود.
داودی علل این اتفاق را بازنگری و تغییرات فیلمنامه عنوان کرده بود.




منبع:

1403/04/17
12:11:13
5.0 / 5
241
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
تمام حقوق معنوی سایت بی بدیل طبق قوانین مالکیت معنوی محفوظ میباشد
درباره ما  پیشنهادات  تبادل لینک
سایت بی بدیل دات کام  ،