بی بدیل  - Bibadil
01 آبان 1403   22 اکتبر 2024
نام کاربر:
کاربر مهمان



به جامعه مجازی بی بدیل بپیوندید... ورود ثبت نام
در فیلم كنترل ؛

کوین اسپیسی برای صداپیشگی جایزه می گیرد

کوین اسپیسی برای صداپیشگی جایزه می گیرد بی بدیل دات کام: کوین اسپیسی جایزه سینمای مستقل فولکستون بریتانیا را برای صداپیشگی در کنترل دریافت می کند.



به گزارش بی بدیل دات کام به نقل از هالیوود ریپورتر، برنده ۲ جایزه اسکار برای صداپیشگی در اکشن مهیج بریتانیایی «کنترل» که سال ۲۰۲۳ تولید شده تجلیل می شود.
کوین اسپیسی مقرر است ۲۰ جولای این جایزه را از جوایز فیلم مستقل «فولک استون» دریافت کند.
دیروز دوشنبه، برگزارکنندگان این جوایز تایید کردند که بازیگر سریال «خانه پوشالی» جایزه بهترین اجرا را برای بازی در فیلم «کنترل» دریافت می کند. در این اکشن مهیج به نویسندگی و کارگردانی جین فالایز، اسپیسی روی پرده ظاهر نشد، اما یک نقش صوتی با حضوری تهدیدآمیز در فیلم داشت.
تهیه کنندگان «کنترل» اواخر سال ۲۰۲۲ و زمانی که اسپیسی در انتظار محاکمه در دادگاه جنایی لندن به سبب اتهامات گوناگون تجاوز جنسی بود، وی را برای این فیلم انتخاب کردند. روند قانونی بررسی این اتهامات با تبرئه شدن این بازیگر به انتها رسید.
«کنترل» از معدود نقش های سینمایی است که اسپیسی در آن حضور یافته و امیدوار است بتواند به قبل از سال ۲۰۱۷ و اوج حرفه قبلی اش در هالیوور بازگردد. در این فیلم وزیر کشور بریتانیا (با بازی لورن متکالف) در صورتیکه درگیر یک رابطه پنهانی با نخست وزیر (با بازی مارک همپتون) است، در مرکز داستان جای دارند. اما مردی - با صدای اسپیسی - راز او را می داند و قصد انتقام دارد تا با ربودن ماشین ازراه دور، وی را وادارد تا در خیابان های لندن دست به حمله بزند.
سازمان دهندگان جوایز فیلم مستقل «فولک استون» درباره ی این که آیا اسپیسی در مراسم اهدای جوایز شرکت خواهدنمود یا خیر، چیزی نگفته اند. ۲۱ جولای هم اسپیسی مقرر است در مراسم جشنی ویژه در شهر تاریخی تائورمینا در جنوب سیسیل، جایزه یک عمر دستاورد ملل ایتالیا را دریافت کند.
این در صورتی است که این بازیگر هنوز با چند بهتان سوءرفتار جنسی روبه رو است و بتازگی مستندی به نام «اسپیسی بدون نقاب» مقابل او تولید شده و پاسخ این بازیگر با رد اتهامات این بود که «دیگر لال نخواهم ماند». در همین حال ماه پیش چند تن از بازیگران هالیوودی همچون شارون استون و لیام نیسن در اطلاعیه ای که در روزنامه تلگراف انتشار یافت، خواهان بازگشت این بازیگر به صنعت فیلم شدند.
از دیگر برندگان جوایز «فولک استون» جسیکا هاینس برای بازی در فیلم «مرغ دریایی» به کارگردانی پیتر بلاخ است که جایزه بهترین بازیگری را دریافت می کند و رابرت انگلوند که برای بازی در فیلم «زیر تخت» جایزه بهترین صداپیشگی را می گیرد.


منبع:

1403/04/19
15:26:44
5.0 / 5
251
تگهای خبر: بازی , برند , جایزه , داستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
تمام حقوق معنوی سایت بی بدیل طبق قوانین مالکیت معنوی محفوظ میباشد
درباره ما  پیشنهادات  تبادل لینک
سایت بی بدیل دات کام  ،